פשוט פרחים
משלוח זרי פרחים, זרי כלה, עציצים, סידורי פרחים לאירועים או משרדים על בסיס שבועי, זר אבל, מתנות לחגים, מתנות לעובדים, משלוחי פירות, זר מתוק, ועוד...

פשוט פרחים מבצעת מדי יום עשרות משלוחים ברחבי הארץ של זרי פרחים, זרים מתוקים ומשלחת ברמה הגבוהה ביותר עם אנשי הבקרה שלנו שמוודאים שהמשלוח יגיע ליעדו ברמה הגבוהה ביותר, בזמן הקצר ביותר או לפי בחירת הלקוח. באמצעות מרכזי הפצה המפוזרים מהצפון ועד הדרום בכל רחבי הארץ ועם חברות המשלוחים איתם אנחנו עובדים, אנו מסוגלים לבצע היום תוך שעות ספורות הזמנה מהיום להיום או מהיום למחר לפי בקשתכם בכל רחבי הארץ!
 
באמצעות אתר האינטרנט שלנו והמוקד הטלפוני שלנו, תוכלו לבצע הזמנה לכל מקום בארץ של זר פרחים, מארזי לידה, מתנות לעובדים, זרים מתוקים, בתוך דקות ספורות ולקבוע לאן תשלח ההזמנה, אם לצרף כרטיס ברכה. פשוט פרחים כיום האתר היחידי שמאפשר לכם לבצע הזמנות מהיום להיום עד שעות אחר הצהריים ולאחר מכן לבצע הזמנות טלפוניות עד הערב מהיום למחר והזמנות באינטרנט 24/7!
 
פשוט פרחים עובדת כמו כן גם עם חברות עסקיות באופן שוטף ומספקת להם סידורי משרד על בסיס שבועי, משלוחי זרי פרחים, מנוי לפרחים, זרים מתוקים, מתנות לחגים, מתנות הערכה לעובדיהם ולספקיהם ובאמצעות הייעוץ הצמוד שלנו והכוונת בעל העסק למתנה המושלמת בעבור הלקוחות, העובדים או הספקים שלו אנו תמיד קולעים למתנה המושלמת בעבורם כדי שהצד השני יהיה מרוצה ומסופק. 

פשוט פרחים הינה חלק מסימפלי גרופ ולה מגוון אתרי צריכה ביניהם: פשוט מתוק, פשוט תינוק ופשוט נקי העתיד להפתח בקרוב. אנו דוגלים בשקיפות ומתן שירות לכל לקוח מתוך סברה כי אין ולא תיהיה לנו זכות קיום בלעדיכם! אם נתקלתם בפגם או בשירות קלוקל או כל דבר ממנו נוכל ללמוד ולהשתפר אנו מפצירים בכם לפנות אלינו בכתב או בטלפון לנוחיותכם ולדווח.
 
זרי פרחים מיוחדים העשויים מפרחים טריים ומשובחים המתאימים לכל אירוע! מתנה יפהפייה שמעלה חיוך. פשוט פרחים יוצרת עבורכם חוויה מיוחדת, מתוקה ומשמחת המשולבת מפרחים טריים.
 
זר פרחים הוא מתנה טובה לכל סוג של אירוע לכל גיל ולכל מטרה. אנו מציעים מגוון רחב של מתנות לכל רגע בחיים- בבית, בעבודה ובכל אירוע חגיגי ומיוחד כמו: לידה, ימי הולדת, יום האהבה, חגים וגם סתם כי בא לנו להפתיע מישהו יקר במשהו יפהפה ולהביע את אהבתנו או חיבתנו. הזרים שלנו עשויים ממגוון עצום של סוגי פרחים שונים, טריים, משובחים ואיכותיים.
 
את צורות הזרים וגודלם ניתן לבחור באתר שלנו, אשר מציע מגוון רחב של אפשרויות  והכי חשוב, במחירים אטרקטיביים.
 
טלפון להזמנות ומשלוחים: 03-5290090