מדיניות פשוט פרחים

מדיניות פשוט פרחים:

אתר "פשוט פרחים" מציע לקהל אפשרות לרכישת זרי פרחים, זרי כלה, קישוט זר פרחים לרכב, זרי אבל ומוצרים נוספים על סוגיו השונים. הזמנת מוצר ו/או מוצרים המופיעים באתר תהווה ראייה מוחלטת לכך כי המשתמש בשירותי האתר קרא והבין את כללי המדיניות של האתר וכי הוא מסכים להם.

כל המשתמש בשירותי האתר מתחייב כי לא תהא לו כל תלונה ו/או טענה ו/או תביעה במישרין ו/או בעקיפין כנגד המפעיל ו/או בעלי האתר ו/או מי מטעמם (להלן: "האתר"). רשאי לקנות באתר כל אדם שמלאו לו גיל 18 ומעלה. להסרת כל ספק האתר כתוב בלשון זכר מטעמי נוחות בלבד.

לידיעה – המחירים באתר כוללים מע"מ, אך אינם כוללים את עלות השילוח ולכן יש לעיין באזורי המשלוח המופיע באתר ו/או במעמד הטופס הזמנה.


הזמנת מוצרים מהאתר תתקבלנה בקיום התנאים להלן:

  • יש ביכולת "פשוט פרחים" לספק את המוצרים מהמלאי הקיים, במידה ולא יוצע מוצר דומה ושווה ערך ללקוח בהסכמתו המלאה.
  • חברת האשראי נתנה אישור לביצוע וקיום העסקה.
  • המען שאליו מיועד המוצר, נמצא באזורי החלוקה של פשוט פרחים- במידה ולא קיים, ניתן להתקשר למוקד ההזמנות לבירור היעד המבוקש.
  • מזמין המוצר מילא את פרטיו המלאים ופרטי ההתקשרות בפרטי ההזמנה.
  • ההזמנה בוצעה בשעות הפעילות של פשוט פרחים ו/או ניתן אישור מנציג המכירות על קיומה של ההזמנה ו/או בעייתיות שקיימת בביצוע ההזמנה.


טיב וטריות המוצרים:

  • לנו ב"פשוט פרחים" חשוב לספק זרי שוקולדים סוכריות וממתקים טריים איכותיים ומהמשובחים ביותר ולמרות שלפרלינים שלנו יש חיי מדף ארוכים אנו ממליצים ללקוחותינו לאכול את זר הממתקים בתוך חודש מיום הזמנתו. כמוכן יש לשמור את הזר עטוף באריזתו המקורית ולאחסנו במקום מוצל, קריר ויבש!
  • היות ו"פשוט פרחים" אינה אלא גורם מקשר בין הספק ללקוח אין היא אחראית בשום אופן ישיר ו/או עקיף על טיב ואיכות המוצרים באתר ואם יש בעיה במשלוח יש לדווח עליה במעמד קבלת המשלוח מהשליח או לכל היותר חצי שעה ממועד קבלת המשלוח.
  • בכל תלונה על טיב קבלת המוצר ללקוח הסופי, יש לשמור על המוצר עד להבהרת העניין. בכל מצב בו המוצר נאכל ו/או נזרק ו/או אינו ברשות הלקוח, לא תהיה ביכולת "פשוט פרחים" להחזיר ו/או לזכות ו/או להחליף מוצר אחר או זיכוי כספי ללא הוכחה.
  • התמונות של המוצרים באתר להמחשה בלבד ואינן משקפות את גודל הזר במציאות ולעיתים רחוקות יתכנו שינויים קלים בצבעי העטיפות בה מגיע המוצר בהתאם למלאי החומרים של הספק.


שרות לקוחות ומוקד הזמנות (מהיום להיום ו/או מהיום למחר):

ימים א-ה' מהשעה 09:00 ועד 17:00
יום ו' וערבי חג מהשעה 8:30 ועד 12:00

* אחרי שעות פעילות שרות הלקוחות ומוקד ההזמנות, ניתן להזמין באתר בכל שעה 24/7.

 

טלפון להזמנות ומשלוחים: 03-5290090