שאלות ותשובות

ריכזנו בעבורכם את השאלות והתשובות הכי נפוצות כדי להקל על תהליך הרכישה.

אם לא מצאתם את התשובה לשאלתכם, נציגי שירות הלקוחות ישמחו לעמוד לרשותכם בטלפון: 03-5290090


האם בטוח להזין את פרטי כרטיס האשראי באתר?

כן, כחלק ממדיניות אבטחת מידע אפקטיבית העונה על איומים קיימים ועתידיים "פשוט פרחים" נותנת דגש על חיסיון מלא ומאובטח של פרטיי אמצעי התשלום של הלקוח.

האתר הינו מהמתקדמים במערכת חדשנית הקיימת כיום ורמת האבטחה גבוהה ביותר ועומדת בתקן PCI על פי הדרישות המחמירות של חברות האשראי בארץ ובעולם.

האם ניתן לבצע הזמנה טלפונית ולא דרך האתר?

כן, אולם כחלק משירותינו ללקוח אנו שמים דגש לפרטים הקטנים ובתוך כך האתר בעל ממשק נוח לתפעול ונעים למראה המקנה לכם התמצאות מהירה ונוחה בין שלל מוצרינו ומידע חיוני הקיים באתר. כמוכן כדאי ואף רצוי לבצע הזמנה דרך האתר שכן הדבר יחסוך לכם זמן המתנה לנציג שירות ואף יזכה אתכם ב 10% הנחה!!!

מרגע שביצעתם הזמנה באתר היא מועברת באופן מיידי להמשך טיפול של מחלקת שירות הלקוחות ב"פשוט פרחים" ובתוך כך נידע אתכם (אם יש) על כל שינוי במועדי אספקה ו/או זמינות המוצר במלאי בהקדם כדי לספק לכם את החלופה המתאימה ביותר וזאת בהתאם ובמסגרת יכולתינו לתת את השירות המירבי לשביעות רצונכם.

האם ניתן לשלם לא באמצעות כרטיס אשראי?

כן, כחלק ממאמצינו לפתוח עוד ערוצי תשלום לכלל לקוחותינו, ניתן גם לבצע העברה בנקאית. עם ביצוע ההעברה בנקאית יש לפקסס או לשלוח את האסמכתא לנציג שירות שלנו לצורך המשך טיפול ומשלוח ההזמנה - ללא האסמכתא לא יהיה ניתן לטפל עבורכם בהזמנה ולשלוח את המשלוח ליעדו.

קניה מרוכזת כגון מוסדות, ארגונים או לקוח פרטי המבצע קנייה כמותית באתר. אמצעי התשלום במקרים כאלו יוסדרו לפי גובה הסכום ובתנאים נוחים. 

האם יש מינימום לביצוע רכישה באתר / בטלפון?

כן, פשוט פרחים מציעה מגוון גדול של מוצרים במחירים שונים בהתאם לתקציבכם ולאופי האירוע שלכם ולכן קיים מינימום הזמנה של 100 ש"ח, בטלפון ובאתר.

האם המחירים באתר כוללים מע"מ?

כן, כל מחירי המוצרים שלנו על סוגיהם השונים המופיע באתרנו כוללים מע"מ אלא אם כן מצוין אחרת ליד המוצר.

האם ניתן לשלם בתשלומים עבור הקנייה באתר?

כן, ניתן לשלם באמצעות תשלומים בכרטיס אשראי עד 3 תשלומים שווים, הכל תלוי בגובה סכום ההזמנה שלכם. עם הזמנתכם באתר במילוי פרטי כרטיס האשראי, יהיה ניתן לבחור את מספר התשלומים כאמור, בהתאם לגובה הסכום. אם החלטתם לבצע הזמנה דרך מוקד שירות הלקוחות שלנו, יש לציין בפני הנציג את מספר התשלומים האפשריים בעת ההזמנה.

איך אדע אם הקנייה שלי הגיעה ליעד?

כל לקוח אשר ירצה לבצע מעקב אחר הזמנתו יציין זאת במעמד מילוי טופס הזמנה באתר או יאמר לנציג בטלפון ואנו נדאג לעדכן אתכם באמצעות אחד מן האפשרויות המוצעות: דואר אלקטרוני / בשיחת טלפון / בהודעת SMS כאשר הזמנתכם תמסר ליעדה.

האם אקבל חשבונית מס עבור הקנייה באתר?

במידה ואתם מעוניינים לקבל חשבונית עבור רכישתכם באתר פשוט פרחים, עליכם לציין זאת בעת הזמנתכם באתר או לומר לנציג השירות במוקד הטלפוני, בכל מקרה יוצאת חשבונית מס יום לאחר סיום כל הזמנה באופן אוטומטי במייל  כך שאם גם נזכרתם מאוחר, תוכלו תמיד לפנות לשירות הלקוחות בטלפון ולבקש את החשבונית מס עבור מספר ההזמנה שלכם.

תוך כמה זמן תגיע ההזמנה למקבל המשלוח?

כחלק מהרצון לתת ללקוחותינו שירות מהיר ויעיל אנו עושים ככל שניתן כל עת לייעל את משלוחינו, אולם הדבר כרוך במועד בו בוצעה הזמנתכם? ולאן מיועדת ההזמנה? לרוב אנו משתדלים למסור את הזמנתכם תוך 4 שעות מביצוע העסקה אך ייתכנו שינויים בהתאם לחברת השילוח. הזמנות שיתקבלו עד השעה 11:00 לאזורים המרוחקים מהמרכז (צפון, דרום) יימסרו ביום שאחרי מה שנקרא "מהיום למחר".

האם אפשרי לשלוח זר פרחים / מתנה ושיגיע היום?

כן, הדבר אפשרי אך יש לבצע את ההזמנה מבעוד מועד בכדי שנוכל ללקט את הזמנתכם ולשלוח ליעד בצורה הטובה והיעילה ביותר עבורכם, הזמנה מהיום להיום מתבצעת רק בערים במרכז ועד לשעה 16:30, מעבר לשעה זו, ההזמנות ילוקטו ליום שלמחרת.

האם ניתן לצרף כרטיס ברכה למשלוח?

כן, אנו מאמינים שכל מתנה וכל זר פרחים לא נשלח סתם והמזמין וודאי רוצה להביע את רגשותיו ולכן אנו מאמינים שזה חלק בלתי נפרד מהמתנה אותה בחרתם ועל כך איננו גובים כל עלות נוספת בעבור הכרטיס ברכה.

התחרטי, אני רוצה לבטל את ההזמנה

פשוט פרחים עושה הכל כדי שקהל הלקוחות שלה יקבל את השירות והמענה הטוב והמהיר ביותר. בשל הוצאות מוקדמות על ההזמנה ובמידה והחלטתם לבטל את ההזמנה לפני שהיא נשלחה אל מקבל המשלוח אנו נחייב אתכם בדמי ביטול בגובה של 10% מגובה העסקה או ב- 100 ₪, הנמוך מבניהם וכמתחייב בחוק.

המשלוח הגיע פגום, למי פונים?

אנו עושים כמיטב יכולתינו שהזרים יצאו מאיתנו כשהם טריים מסודרים וברמה מאוד גבוהה, בנוסף אנו דואגים שהזר יגיע ברכב קירור מיוחד ושליחים שקיבלו הנחיות מבעלי האתר, כך שכל זר וזר היוצא מאיתנו יגיע אליכם כפי שעזב את שערינו. היות וקרה מקרה לא לשביעות רצונכם תמיד תוכלו לפנות אלינו טלפונית או דרך האתר ולתאר את המקרה ואנו מתחייבים לחזור אליכם תוך 3 ימי עסקים לאחר בדיקה מעמיקה עם השליח ועם בקרת האיכות שלנו אשר מבצעים הזמנות דמה בכדי לבחון את רמת הזמינות, השליחות, טיב המוצרים והגעתו ליעד בשלמותו כפי שעזב את שערינו.

איך ניתן לממש את ההנחת 10% בעת הקנייה?

כחלק מהרצון שלנו להיות תמיד צעד מעל כולם, אנו מציעים לכלל לקוחותינו הקבועים הנחת 10% לקנייה דרך האתר. כל שעליכם לעשות, הוא להרשם כחבר אצלנו באתר (להרשמה לחץ כאן) ולאחר מכן כל שנותר לכם לעשות, הוא לבצע את ההזמנה באתר. המערכת תזהה אתכם שאתם חברים קבועים באתר ותממש את ההנחת 10% באופן מיידי בשלב הקופה.

עד איזה שעה אפשר להתקשר לביצוע הזמנה?

בכל מהלך שעות היום אולם הזמנות שיתקבלו לאחר השעה 16:00 יסופקו למחרת היום כמובן בהתאם לאזור השילוח.

מה העלות למשלוח זר פרחים?

עלויות שילוח תוכלו לראות באתר באזורי משלוח אם אזורכם לא נמצא ברשימה אנא פנו אלינו טלפונית בטלפון 03-5290090 לבירור מול נציג השירות.

האם הזרים מתוקים כשרים?

"פשוט פרחים" מודעת שיש אוכלוסיות ששומרות כשרות וככזה הקדישה במיוחד להם ליין של מוצרים ייחודי ויעודי להם. לכל הפרלינים והשוקולדים שלנו יש כשרות חלב נכרי בהשגחת הרבנות הראשית לישראל  ובנוסף למחמירים שבינינו ישנו הכשר בד"צ חתם סופר בני ברק. קיימת אפשרות נוספת והיא להכין כל זר מתוק אחר לזר בד"צ בתוספת של 10% ממחיר הזר שמופיע באתר. 

מה זה זר מתוק?

זר מתוק הינו מקבץ של מתוקים לרוב עשויים כולם מפרלינים איכותיים ומשובחים, סוכריות גומי ומבחר ממתקים נוספים במגוון טעמים. לזר מתוק משמעויות רבות ותחליף מצויין לזר פרחים כאשר ידוע שישנם מקומות כמו בתי חולים שלא מאפשרים להשאיר פרחים ליד החולה או אצל היולדת בחדר, לעומת זאת זר עשוי כולו ממתקים נותן את הרושם של זר פרחים ולכן מהווה תחליף מתוק ומצויין שיעשה את העבודה, כולו מורכב כזר פרחים בצבעים של פרחים ובצורות של פרחים ולכן יהווה אטרקציה למקבל/ת כמובן שבזה לא מסתיים ניתן לשלוח זר מתוק לימי הולדת, בר/בת מצווה, ימי נישואין, מתנות לאישה, מתנות לגבר, מתנות לעובדים, מתנות לחגים והרשימה עוד ארוכה.

מה עושים כאשר מקבל המשלוח אינו נמצא?

במידה והשולח מאשר, הזר יושאר ליד דלת הנמען או אצל אחד השכנים. במידה והשולח יסרב, הזר יוחזר למרכזנו ויישלח במועד אחר ועל כן נאלץ לגבות דמי משלוח נוספים.

עד מתי מומלץ לאכול את השוקולדים או הפירות והאם הם טריים?

לנו ב"פשוט פרחים" חשוב לספק זרי שוקולדים סוכריות וממתקים טריים איכותיים ומהמשובחים ביותר ולמרות שלפרלינים שלנו יש חיי מדף ארוכים אנו ממליצים ללקוחותינו לאכול את זר הממתקים בתוך חודש מיום הזמנתו. כמוכן יש לשמור את הזר עטוף באריזתו המקורית ולאחסנו במקום מוצל, קריר ויבש!

האם ניתן לבצע שינויים בהזמנה גם לאחר שהתבצעה העסקה כבר?

אנו עושים את מירב המאמצים כדי לתת מענה ללקוחותינו בכל זמן ולכן יהיה ניתן לבצע שינוי בהזמנה כל עוד היא לא יצאה עם השליח ליעד.